Preskočiť na obsah

Ako postupujeme pri zápise do RPVS?

Zápis do Registra partnerov verejného sektora vám zabezpečíme už od 150 EUR. Zabezpečíme aj zápis zmien v Registri partnerov verejného sektora, overenie identifikácie partnera verejného sektora a iné súvisiace služby. Cenovú ponuku pripravíme na mieru.

    1. Prvotná komunikácia a orientačná cenová ponuka

    Ak nás oslovíte vo veci zápisu do Registra partnerov verejného sektora („ďalej ako „RPVS“), ako prvé Vám pošleme základné informácie o tom, ako pri zápisoch do RPVS postupujeme a poskytneme Vám orientačnú cenovú ponuku, ktorá sa odvíja najmä od právnej formy zapisovaného subjektu a od vlastníckej štruktúry (počet spoločníkov, zahraničné subjekty vo vlastníckej štruktúre a pod.).

    2. Zaslanie dotazníka klientovi

    Ak po prvotných informáciách prejavíte záujem, aby sme Vám zápis do RPVS zabezpečili my, zašleme Vám dotazník, do ktorého vyplníte základné údaje o predstaviteľoch Vašej spoločnosti a údaje potrebné pre identifikáciu vlastníckej štruktúry a konečných užívateľov výhod.

    Dotazník taktiež obsahuje zoznam dokumentov, ktoré od Vás potrebujeme na ďalšiu analýzu (napr. doklady totožnosti predstaviteľov spoločnosti, spoločenská zmluva, zakladateľská zmluva, zakladateľská listina, stanovy Vašej spoločnosti alebo jej spoločníkov – právnických osôb, akcionárske dohody, zmluva o tichom spoločníkovi, zmluvy o prevode obchodného podielu a podobne). Časť dokumentov vieme získať z verejne dostupných zdrojov, ako napr. Zbierka listín obchodného registra. Takéto dokumenty nám zasielať nemusíte.

    Spolu s dotazníkom Vám zároveň zasielame aj preddavkovú faktúru na úhradu zálohy za naše služby vo výške podľa orientačnej cenovej ponuky.

    3. Analýza podkladov a upresnenie cenovej ponuky

    Po úhrade preddavkovej faktúry uskutočňujeme analýzu údajov z dotazníka a ďalších podkladov. Na základe analýzy môže dôjsť u upresneniu cenovej ponuky za základe komplikovanosti, prácnosti a časovej náročnosti vypracovania.

    Okrem údajov, ktoré nám poskytnete pracujeme aj s verejne dostupnými údajmi (OR, ŽR, RPVS, RÚVZ, Finstat a pod.)

    V rámci analýzy uskutočňujeme aj identifikáciu a overenie identifikácie konečných užívateľov výhod.

    V prípadoch, kedy je to potrebné po dohode s klientom zabezpečíme výpisy zo zahraničných registrov, preklady a iné potrebné dokumenty.

    4. Vypracovanie dokumentov a odoslanie na podpis

    Podľa výsledkov analýzy a lustrácie vo verejnej dostupných zdrojoch vypracujeme dokumentáciu:

    • verifikačný dokument
    • dohoda o plnení povinností oprávnenej osoby
    • čestné vyhlásenia
    • iné dokumenty podľa okolností konkrétneho prípadu

    Dohodneme podpísanie dokumentov (v listinnej alebo elektronickej forme) z Vašej strany a doručenie dokumentov k nám.

    5. Podanie návrhu na zápis do RPVS

    Po podpise dokumentov podáme návrh na zápis údajov do Registra partnerov verejného sektora na Okresný súd Žilina. O tom, že návrh bol podaný Vás budeme informovať formou mailu. Rovnako mailom Vás budeme informovať o uskutočnení zápisu zo strany Okresného súdu Žilina. Na mail Vám zašleme informáciu o uskutočnení zápisu ako aj Výpis z Registra partnerov verejného sektora.

    Pridaj komentár

    Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

    Nie je možné kopírovať obsah tejto stránky.